ما به بازخورد شما گوش می‌دهیم

از زمان انتشار اولین پستمان در این وبلاگ، صدها ایمیل بازخورد از جامعه فارسی زبان به ویژه کاربران ایرانی دریافت کرده‌ایم. بسیاری از شما با کلام مهرآمیزتان ورود ما به فضای اینترنت فارسی را خوش‌آمد گفتید (برخی حتی در قالب شعر). از همه شما متشکریم!

ما برای نظرات شما ارزش فراوانی قائلیم و با دقت آنها را بررسی می‌کنیم. همچنین اطمینان داریم که شما می‌دانید که نمی‌توانیم به تک تک ایمیل های شما پاسخ دهیم. به همین دلیل است که می‌خواهیم در این پست به شما گزارشی از آنچه تاکنون از شما شنیده‌ایم بدهیم و به شما اطمینان دهیم که ما تک تک ایمیل‌های شما را اولویت بندی کرده و تا آنجا که منابع محدود ما اجازه بدهد به درخواستهای شما رسیدگی می‌کنیم.

ما حالا بهتر می دانیم که
  • کاربران فارسی‌زبان محصولات بیشتری مانند Gmail‎ و Google Calendar را به زبان فارسی می‌خواهند.
  • آنها می خواهند بدانند چرا خدماتی از قبیل Google Code و Android Market از داخل ایران در دسترس نیستند.
  • آنها متمایل هستند که روش تایید صحت دو مرحله‌ای ما را به منظور امن‌تر کردن حساب خود استفاده کنند.
  • آنها می خواهند بدانند چرا ما از "فارسی" به جای "پارسی" برای اشاره به زبان آنها استفاده می‌کنیم.
  • آنها می خواهند که ما در قالب بندی متن فارسی (در وبلاگ و محصولات) دقت کافی را داشته باشیم.
ما حتی می دانیم که
  • بسیاری از کاربران ایرانی در به‌روزرسانی Google Chrome خود مطابق آنچه ما در پست امنیتی‌مان توصیه کرده بودیم به اشکال برخورده بودند. ما برای اشکال‌زدایی این مساله با گروهی از شما تماس گرفتیم و مشکل را برطرف نمودیم.
  • با وجود توجه دقیق ما برای اجتناب از این مساله، بسیاری از کاربران ایرانی ایمیل امنیتی ما را با جهت متن اشتباه (از چپ به راست) دریافت کردند. از این بابت عذر می‌خواهیم!
  • بسیاری می خواهند بیشتر درباره محدودیت‌های ما در ارایه خدمات به کاربران ایرانی بدانند.
  • بعضی از آنها هنوز در مورد امنیت حساب کاربری خود پرسش‌هایی دارند. لطفا Security Help Center ما را، که متاسفانه فقط به زبان انگلیسی دردسترس می‌باشد، بخوانید و برای موارد فوری با security@google.com تماس بگیرید.
گروهی از شما مشکلات فنی‌تان با حساب Google خود را با ما درمیان گذاشته‌اید. ما مشتاقیم که در حل مشکل شما کمکتان کنیم ولی متاسفانه تیم ما منابع کافی برای ارائه خدمات فنی به صورت فردی را ندارد. لطفا برای برطرف کردن هرگونه مشکل فنی در محصولات ما به Help Center ما مراجعه کنید.
برخی از برنامه‌نویسان حتی رزومه کاری خود را برای کار در Google به ما فرستاده‌اند. لطفا برای این منظور به صفحه فرصت‌های شغلی ما مراجعه کنید. حتی برخی ایده‌های خود درباره محصولات یا ویژگی‌های جدید را با ما درمیان گذاشته‌اند. ما پیغام شما را به تیم محصول مربوطه می‌رسانیم.

دوباره از ایمیل‌های بازخورد شما سپاسگزاریم و امیدواریم در پستهای آتی بتوانیم پاسخ برخی از موارد یادشده را تا حد امکان بدهیم.

پست شده توسط مهدی شریف‌زاده، راهبر تیم زبان فارسی 
(Mehdi Sharifzadeh, Persian Initiative Team Lead)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر